Suveniruri


Pentru Sandu, cu prietenie

De fiecare data cand plec undeva in vacanta, imi place sa cumpar suveniruri si vederi din acele locuri. In felul acesta, am adunat o intreaga colectie de suveniruri din vacantele mele de pe doua continente. Magnetei de frigider, plush-uri, obiecte decorative, tablouri – toate aceste suveniruri au un loc special in casa mea si imi aduc aminte cu drag de locurile frumoase pe care le-am vizitat. De asemenea, exista un obicei foarte frumos in grupul nostru de prieteni. Cand unul dintre noi pleaca in vacanta, aduce suveniruri frumoase celor de acasa atunci cand se intoarce. La fel fac si eu – imi place sa impartasesc din experientele mele frumoase din vacante, si le aduc suveniruri prietenilor mei atunci cand revin la Toronto. Astfel, colectia mea numara nu doar suveniruri pe care le-am cumparat eu insami in timpul vacantelor mele, dar si suveniruri pe care le-am primit de la prietenii mei.


Turnul Eiffel din Paris



Tablouri din Paris


Masca traditionala din Cuba. De obicei o tin in biblioteca, rezemata de cartea Zece negri mititei de Agatha Christie.


Magnetel de frigider de la Niagara. Imi plac foarte mult suvenirurile in forma de vacuta baltata.


Magnetei de frigider din Londra


Alti magnetei de frigider pe care i-am cumparat sau primit


Pernuta cu goblen din Romania, pe care a primit-o bebe meu Alex


Preferatele mele – lalele din Amsterdam


Si ultima noastra vacanta – suveniruri din Tadoussac

Sursa poze: www.fashionstylebeautyandmore.blogspot.com