Efect interesant


Zilele acestea, cum am avut mult de lucru, am tot uitat sa ma dau cu crema de maini. Fiind si vant afara pielea a avut de suferit si in plus, am reusit sa ma si zgarai la mana. Nu a fost asa de grav, dar ma ustura tare. Avand crema de maini de la Cosmetic Plant pe birou, am luat-o repede si m-am dat pe maini, insistand pe zona problematica. Trebuie sa  spun ca am ramas  surprinsa. Pana a doua zi , zgarietura s-a dus regenerat foarte frumos. Nu ma mai ustura deloc, pielea devenise din nou fina la atingere.
 Am observat ca multora nu le place demachiantul de la Cosmetic Plant, ca nu curata destul, ca nu e ok textura etc. Mie imi place mult, mai ales datorita texturii dense. Imi place ca si hidrateaza si elimina machiajul foarte bine, cel putin pentru mine.
Crema de ochii este ok, nu ma pot plange, dar neavand cearcane pronuntate sau pungi, nu ii vad efectul. Hidrateaza, pielea arata bine in zona respectiva.
Ati incercat produsele? Cum vi se par?