Glamour Feature!


I am so excited that two of my designs have been featured in the February issue of GLAMOUR magazine! It seems the leatehr vest is a hit because it has already been featured in several other magazines and the fur coat is out of stock! It really means so much to me to see people appreciate my work! Thank you all! It made my day!
Hope you started the week as good as I did!
You can find some of my designs on www.welovecouture.ro
Happy Shopping!


Sunt foarte entuziasmata deoarece doua din creatiile mele au aparut in numar de Februarie al revistei GLAMOUR. Se pare ca vesta de piele este un hit, deoarece nu este prima data cand apare la rubrica de shopping intr-o revista gloss, iar jacheta de blana nu mai este pe stoc. Inseamna foarte mult pentru mine cand vad ca lumea apreciaza munca mea! Multumesc tuturor!Mi-ati facut ziua mai furmoasa!
Sper ca ati inceput si voi saptamana la fel de bine ca mine!
O parte din creatiile mele pot fi gasite pe www.welovecouture.ro
Spor la cumparaturi!