Back to Black

 Black is always perfect when you are out of inspiration. I chose black when the weather outside is not on my side and I pretend to ignore it. I also love that bright colors pop when associated to black, so you can also get  interesting contrasts wearing black.
 So I guess he saves the day, but my advice is not to get addicted, colors boost your energy level and make your life more beautiful, so better get hitched on colors .
Havea great sunny day!


Negru este tot timpul alegerea perfecta cand nu ai inspiratie. Eu aleg negru cand nu ma impac cu vremea de afara si pretind sa o ignor. Mi se pare genial cum ies in evidenta culorile tari asociate cu negrul, astfel el poate fi o alternativa interesanta pentru crearea de constraste in tinutele voastre.
Se pare ca negrul salveaza ziua,dar sfatul meu este sa nu deveniti dependente, culorile iti ridica nivelul energiei si iti fac viata mai frumoasa, alegeti culorile in detrimentul oricarui alt viciu.
O zi insorita sa aveti!