Making of....Spring

 These days have been so full, shooting almost all day long, but the joy of working on something you love doing can't be compared to anything else. Coffee was my best friend these days but I will try to reduce it because too much is not good!
We had a shooting outside today with many beautiful girls.
 It was Mihai Albu's project and me and Kiaari Andreea helped a bit.I will show you  the pictures when I get them too, but until then you can take a peek on the making of pictures...


Aceste zile au fost pline cu sedinte foto de dimineata pana dupa masa tarziu, dar sentimentul pe care il ai cand lucrezi la ceva ce iti place, nu se poate compara cu nimic. Cafeaua a fost prietena mea cea mai buna zilele astea, dar va trebui sa reduc cantiatea ca prea mult strica!
Am avut azi o sedinta foto cu multe fete frumoase.
Este proiectul lui Mihai Albu, iar eu cu Kiaari Andreea am ajutat putin la bunul mers al lucrurilor.
Va voi arata si voua fotografiile cand le primesc, dar pana atunci aruncati o privire la fotografiile din culise.


















The one and only: Kiaari Andreea
Unica Kiaari Andreea



Making of ...pictures by me, Kiaari Andreea and Mihai Albu