Make-up by Kiaari

 Yesterday I was invited in a TV show so my firend Kiaari Andreea did my make-up. I have to say this is the first time anyone does my make-up because I always do it myself. I really love the way it turned out and I really recommend her  if you would ever need a well done make-up for an event. 
Here are some pictures with the process and some after shots. 
I love the colors she put in and how they make my eye color pop even more. 
Thank you so much Kiaari Andreea:D


Ieri am fost invitata intr-o emisune tv asa ca prietena mea Kiaari Andreea mi-a facut machiajul cu aceasta ocazie. Trebuie sa spun ca e prima persoana care ma machiaza, deoarece de fiecare data imi fac singura machiajul. Imi place foarte mult cum a iesit si o recomand cu drag ca make-up artist pentru orice eveniment.
Mai jos sunt cateva fotografii de pe parcursul procesului de machiere, dar si cateva cu look-ul final.
Imi plac foarte mult culorile pe care le-a folosit si mai ales felul in care imi scot si mai tare ochii  in evidenta.
Multumesc foarte mult Kiaari Andreea:D