Essie Weingarten, Toronto, martie 2012 |
Essie Weingarten, fondatoarea brandului de oje Essie, a venit la Toronto cu ocazia Saptamanii Modei Toronto care a avut loc in luna martie. Cu aceasta ocazie Essie Weingarten a lansat si 3 noi colectii de oje pentru anul 2012 – colectia Wedding, colectia Poppy Razzi, precum si colectia Metallic, in total 12 oje noi in nuante superbe, cate 4 oje in fiecare din aceste colectii. Noile oje din cele 3 colectii fermecatoare au aparut pe piata in decursul lunilor aprilie si mai 2012.
O intalnire cu Essie Weingarten a avut loc la Toronto in martie, la sediul companiei de relatii publice NK Public Relations din centrul Toronto-ului, reprezentantul public in Canada al brandului Essie.
Am fost si eu atunci la acea intalnire, alaturi de alte fashioniste si scriitoare de moda din Toronto. Am scris mai detaliat despre aceasta intalnire pe blogul meu Tango, in acest articol.
De curand rasfoiam editia de mai 2012 a revistei canadiene de moda Fashion, in care am vazut un articol despre Essie Weingarten si despre ojele Essie. Citind articolul, mi-am dat seama ca autoarea articolului Lesa Hannah se refera la acea intalnire dintre Regina Culorii (cum o numeste pe Essie Weingarten in articolul sau) si fashionistele din Toronto care a avut loc in luna martie la sediul NK Public Relations – trebuie ca a fost si ea prezenta la acea intalnire. Parcurgand articolul, mi-am adus aminte de discursul despre frumusete, manicura si culoare pe care fondatoarea Essie l-a tinut atunci, la acea intalnire. Am recitit in articol unele idei pe care le-am folosit si eu in articolul meu de pe Blog Tango din luna martie, cum ar fi de exemplu vizitele la “beauty parlor” pe care Essie Weingarten le facea cand era adolescenta, unde isi facea manicura duminica. Sau cum Essie Weingarten a inceput brandul Essie in 1981 cu doar 12 nuante de oje, iar astazi brandul cuprinde peste 250 nuante de oje in toate culorile posibile. Sau cum Essie Weingarten spunea la acea intalnire din Toronto cat de important este sa ai o manicura perfecta si cum aceasta iti influenteaza intreaga tinuta – daca nu ai culoare pe unghii, e ca si cum ai iesi dezbracata pe strada.
Concluzia la care am ajuns dupa ce am citit acest articol este ca uneori avantajul de a scrie online versus pentru o publicatie lunara print este de departe de partea celor care scriu online. In timp ce mediul online a publicat stirea despre vizita fondatoarei brandului de oje Essie la Toronto imediat dupa ce evenimentul a avut loc (inclusiv am facut-o si eu, pe blogul meu), o revista lunara in editie print a avut posibilitatea sa scrie despre acest eveniment de-abia doua luni mai tarziu, adica in editia din luna mai. Un alt exemplu similar pe care mi-l adic aminte acum este coverage-ul pe care o alta revista lunara de moda din Canada, Flare, il face anual pentru Toronto International Film Festival. Festivalul TIFF are loc in fiecare an la Toronto in luna septembrie; si in timp ce mediul online scrie despre acest eveniment important din Toronto “in timp real”, reportaje, articole si poze de la festival apar pe paginile Flare de-abia in editia de decembrie a revistei. Iar dupa ce am citit articolul despre Essie in editia de mai 2012 a revistei Fashion, primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost: “Ce bine ma simt ca am scris despre acest eveniment cu doua luni inaintea lor!”. :)
Sursa foto: Victoria West