Favorite beauty products

 As many of you have been asking about my favorite beauty products I decided to make a post about what products I use. This time I will show you what I use for face care and make-up.
I wash my face without soap, just warm water. 3 times a week I use a gentle scrub with honey, Bioten. Thermal water and Avene cicalfate are the best for my skin type. I just love them. In the summer, I use Fade Out cream that prevents and removes brown spots, it is the best product of this kind that I have ever used. And for make-up removal, Micellar Lotion from Ivatherm does it's job perfectly.


Pentru ca am primit multe intrebari referitoare la produsele mele cosmetice preferate am decis sa fac un post in care sa le prezint. De data aceasta am ales doar cele de ingrijire a fetei si machiaj.
Eu ma spal pe fata doar cu apa calda, fara sapun, iar de 3 ori pe saptamana folosesc un scrub cu miere de la Bioten. Apa termala si crema cicalfate de la Avene sunt produsele mele preferate pentru ca se potrivesc cu tenul meu si imi calmeaza orice iritatie. Vara folosesc crema depigmentanta Fade Out  care are filtru solar si previne aparitia altor pete maronii. Este chiar cel mai bun produs de acest gen . Pentru demachiere, lotiunea micelara de la Ivatherm isi face treaba foarte bine.







 Right now I really love Healthy Mix foundation, because it has a medium coverage and it feels and looks great on the skin. Maybelline mineral powder concealeris the one I have been using for the past 2-3 years, I can't say it's really great, but it works for me. For the eyes, I use a primer just because I don't have time to retouch my make-up. Too Faced shadow insurance is just perfect. The colors are more intense, they last longer, as you can see in the last picture. I did some swatches of my favorite eyeshadows with this primer underneath.


In acest moment folosesc fondul de ten de la Bourjois, Healthy mix care are acoperire medie si o textura destul de densa care mie personal imi place mult. Corectorul mineral de la Maybelline este bunicel si il folosesc de vreo 2-3 ani, dar probabil voi cauta alternative mai bune. Deoarece nu am timp sa retusez machiajul pe timpul zilei, folosesc o baza. Cea de la Too Faced mi se pare foarte buna, culorile sunt mai intense si tin mai mult pe pleoape. In ultima fotografie puteti vedea nuantele mele preferate de fard cu primerul sub.



 I simply love this Sleek palette, it has great colors that work well together. But for a more special make-up , I use this matte palette from YSL because the colors are just tperfect and very intense. For face sculpting, the Sleek kit is just what I need.

Imi place foarte mult paleta de la Sleek pentru ca nuantele sunt superbe si se potrivesc foarte bine si intre ele. Dar pentru un machiaj mai special aleg paleta de la YSL pentru ca nuantele sunt superbe si foarte intense.Kitul de la Sleek pentru conturarea fetei este ceea ce imi trebuie  si il ador, dar nu il folosesc foarte des.

 The black liner from Estee Lauder is my favorite right now because it lasts long and has a great deep black color. As for mascara, Hypnose from Lancome and One by One from Maybelline are the ones I use now. As for lipsticks I like Sleek because of he intense pigment and the Effet 3 D max gloss from Bourjois because of it's textue.

Creionul de ochii negru Double wear de la Estee Lauder este foarte intens si tine mult pe pleoape. In acest moment am doua rimeluri preferate. Hypnose de la Lancome si One by One de la Maybelline. Un rimel ce mi-a placut foarte mult era Voluminous de la L'oreal dar nu am mai gasit sa il cumpar. Ca ruj, folosesc Sleek pentru ca tine foarte mult, Iar ca gloss Effet 3D max de la Bourjois pentru ca are o textura placuta.

And here are the swatches. My favorite eyeshadows, the black liner, lipstick and gloss and the contouring kit.

Aici sunt nuantele mele preferate, creionul de ochii, rujul, glossul si kitu pentru contur.