Sophie Kinsella vine la Toronto


Saptamana trecuta Lauren Weisberger a vizitat Toronto pentru lansarea celei mai recente carti ale sale, Last Night at Chateau Marmont; iar acum este randul unei alte scriitoare de literatura chic sa vina in metropola noastra – Sophie Kinsella.

Intr-un articol precedent de-al meu scriam ca Sophie Kinsella va publica anul acesta o noua carte din seria Shopaholic, cea de-a 6-a, cu titlul Mini Shopaholic. Lansarea oficiala a cartii va avea loc pe 21 septembrie cand va aparea in librariile din Toronto, iar intalnirea cu Sophie Kinsella va avea loc in seara de 24 septembrie, vineri, 7pm, la una din librariile Indigo din Toronto (aceeasi librarie in care am avut ocazia sa o intalnim pe Lauren Weisberger).

Asa cum nu am ratat intalnirea cu Lauren Weisberger, la fel mi-am propus sa ajung si la intalnirea cu Sophie Kinsella. Ma bucur foarte mult de aceasta oportunitate, mai ales ca vestea despre vizita lui Sophie Kinsella la Toronto a fost o surpriza pentru mine, deoarece dansa a mai venit la Toronto pentru lansarea unei alte carti de-ale sale acum 3 ani (intalnire pe care am ratat-o); si acum am presupus ca va fi putin probabil ca va veni la Toronto din nou, deoarece mi-am imaginat ca va alege alte orase pentru turneul sau de carte.

Cert este ca in doar cateva saptamani Sophie Kinsella va veni din nou la Toronto, si de data aceasta voi fi acolo sa o vad. Am in biblioteca toate cartile ei – cele 5 carti din seria Shopaholic publicate precedent si cele 4 carti din seria stand-alone (Can You Keep a Secret?, The Undomestic Goddess, Remember Me? si Twenties Girl). De asemenea, am in biblioteca o parte din cartile pe care le-a scris cu numele ei real Madeleine Wickham. Nu voi putea lua cu mine toate cele 12 carti ale ei pe care le am ca sa primesc autografe pe ele, dar tin sa am autografele ei pe cate o carte reprezentativa a ei – Confessions of a Shopaholic, prima ei carte din seria Shopaholic; Can You Keep a Secret, prima ei carte stand-alone; The Gatecrasher, cartea mea preferata din seria publicata cu numele Madeleine Wickham; si bineinteles noua sa carte, Mini Shopaholic, pe care o voi cumpara la fata locului, atunci cand merg la intalnire cu scriiitoarea.

De data aceasta ma voi pregati din timp pentru aceasta intalnire, si voi avea toate cele 3 carti la indemana, ca sa sa nu patesc asa cum am patit saptamana trecuta la intalnirea cu Lauren Weisberger, cand nu reuseam sa gasesc volumul The Devil Wears Prada prin cutiile nedesfacute din noua mea casa in care tocmai ma mutasem.