DIY Ombre Shorts


Here is a little DIY project I did a few days ago. I wanted some neon, ombre shorts but never found the perfect color combination so I thought why not to make my own. I picked red, orange, yellow and green, mixed the colors with some water and sprayed the jeans intro a gradient. I really love how it turned out. If you want more info on what colors I used, email me.


Un mic proiect DIY pe care l-am incercat acum cateva zile. Am vrut sa imi cumpar o pereche de blugi scurti colorati mai interesant si nu am gasit combinatia de culori care as fi vrut-o asa ca am decis sa imi fac eu. Am ales rosu, portocaliu, galben si verde, culori pe care le-am amestecat cu apa si apoi le-am spreiat in degrade . Mie imi place foarte mult cum au iesit. Daca vreti sa stiti ce culori am folosit sau aveti alte intrebari, trimiteti un email.