Galeria de arta Station Gallery din Whitby

In curand voi incepe un job nou, si stiu ca nu voi mai avea la dispozitie la fel de mult timp liber cum am avut in ultimele 7 luni. Mai am o saptamana de asa-zisa vacanta, si in aceste zile incerc sa profit de timpul liber care mi-a mai ramas sa vizitez unele locuri de interes si curiozitati turistice din Whitby, impreuna cu baiatul meu Alex.

Saptamana aceasta, miercuri, am vizitat o galerie de arta din Whitby, Station Gallery. In galerie erau expuse picturi si lucrari de arta ale unor artisti locali, numele carora, sincer, nu-mi erau familiare, dar asta nu m-a impiedicat sa le admir operele si sa ma bucur de aceasta iesire. Unele din aceste tablouri sunt pictate de copii.

Va arat mai jos colectia actualmente expusa la galeria Station Gallery.








































Sursa poze: Victoria West