Don't cha Wanna Ride?


 I just love Joss Stone and I think this song is perfect for driving, in this case riding the bike.
I showed you the shorts featured here in a brief DIY a while ago, They look pretty good and I added some metallic to the design . I also designed my boots and bracelets, and the necklace is modified, initialy from Bershka just like this great T-shirt I got for my B-day from Andreea and Alexandra.
I hope it doesn;t rain too soon. Have a great day!


Imi place Joss Stone si cred ca melodia aceasta e potrivita pentru a fi ascultata in masina,iar in acest caz pe bicicleta.
Pantaloni scurti probabil i-ati mai avzut acum ceva timp intr-o scurta descriere despre cum i-am vopsit. Intre timp le-am adaugat niste tinte metalice. Cizmele si bratarile sunt create de mine, iar  colier e modificat, initial fiind de la Bershka la fel ca si tricoul primit cadou de ziua mea de la Andreea si Alexandra.
Sper ca nu va ploua curand, am nevoie de energie solara sa pot muncii cu spor. 
O zi minunata!