Heavy Metal Neon Strings



 I know the title sounds just like a rock song, but this post isn't about music.
I got inspired one night and made myself two statement necklaces that I really love right now.
I used satin string  in purple, orange and two shades of green and some metallic washers and nuts from the local hardware store. I think these could be paired with anything from casual jeans and T-shirt to an elegant dress for an edgy twist. Which is your favorite?


V-ati gandit ca ar fi vorba despre vreo melodie rock? De fapt nu vorbim despre muzica acum.
Acum cateva nopti am fost  destul de inspirata si am reusit sa  imi creez doua coliere interesante de care m-am si indragostit iremediabil.
Am folosit snur satinat in culori neon, violet, portocaliu, doua nuante de verde si cateva saibe si piulite metalice de diferite dimensiuni. Eu le-as asorta atat la o tinuta casual, tricou si blugi cat si la o rochie eleganta pentru un look usor extravagant. Care este favoritul vostru?