Too much Glam and a bottle of Wine



 I really am not into all that glitter stuff, but this one is special. I layered it on a deep red just to get that autumn leaves effect and I am happy how it turned out. I will also try on black because it will give it a more industrial look. Have you tried it?
This is OPI 'Malaga Wine" and China Glaze "Luxe and Lush". I got them from Beauty in a Bottle.
I also got some new jewelry, golden of course, to go with all the beautiful leaves outside. A simple bangle and a spiked ring. The BAD bracelet is from my latest collection that you can see here. 
What is your favorite nailpolish for this season?


Nu prea ma incanta pe mine sclipiciul de nici un fel , dar acesta este totusi mai special. L-am cumparat special pentru a-l purta peste acest lac rosu avand ideea unui covor de frunze toamna. Voi incerca si peste negru , cred ca aduce usor o tenta industriala, de metal. Voi ati incercat?
Acestea sunt;OPI 'Malaga Wine" si China Glaze "Luxe and Lush".Le-am luat de pe Beauty in a Bottle.
Am mai achizionat si cateva bijuterii aurii bineinteles, sa dea bine cu atmosfera de afara.. O bratara simpla si un inel cu tepi. Bratara gravata face parte din cea mai recenta colectie a mea pe care o puteti vedea aici.
Care este lacul vostru preferat in acest anotimp?