Programul mi-a permis sa merg la o singura prezentare de moda din cadrul acestei Saptamani, si anume Triarchy, un show care a avut loc joi seara (25 octombrie), la 5pm. Triarchy este un brand canadian de jeans din Vancouver, iar in spatele numelui acestei case se moda sunt un trio de designeri, fratii Mark, Adam si Ania Taubenfligel.
Colectia prezentata joi seara a fost inspirata de aventurile in largul marii si cuprinde atat tinute penrtu femei, cat si tinute pentru barbati. Colectia este casual, punctul principal al careia este denimul (brandul celor trei frati fiind unul de nisa – jeans).
Designerii Triarchy si modelele |
Designerii Triarchy |
Well, well, well. Toata lumea poarta jeans, deci doritori de a purta aceasta colectie se vor gasi, presupun. Dar cand mergi la o prezentare de moda, si mai ales la o saptamana a modei, te astepti sa vezi ceva deosebit, ceva ce n-ai mai vazut pe strada, in magazine, in colectii anterioare. Mergi la o saptamana a modei ca sa vezi ceva nou. Te astepti de la un designer sa-ti arate ceva ce n-ai mai vazut la altii. Or eu n-am vazut nimic nou in aceasta colectie. Niste blugi, niste camasi, niste topuri, niste pantaloni scurti – in garderoba mea deja se gasesc din toate acestea. Si nu numai in a mea, evident.
Iar cel mai mare semn de intrebare mi-au pus franghiile alea cu care erau infasurate modelele in jurul sanilor. Ok, inteleg ca este o tema maritima, si franghiile te fac sa te gandesti la barci, panze si ancore, dar totusi n-am reusit sa-mi dau seama – franghiile alea erau de fapt bluzele/topurile modelelor, ca asa a fost conceput designul lor, sau chiar erau doar niste franghii infasurate in jurul sanilor, doar ca sa acopere goliciunea fetelor? Ca sa nu mai spun de felul in care aceste franghii le presau sanii modelelor, facandu-le sa para drepte ca niste scanduri. Pun pariu ca le durea ca naiba. Oricum n-ar fi, am impresia ca modelele s-au bucurat sa le aiba macar si pe acestea, decat nimic, si sa defileze pe jumatate goale pe podium. Pana la urma, nu-i Playboy, e o Saptamana a Modei. Chiar era asa de greu sa le imbrace?
Iar modelele barbati chiar au fost pe jumatate goi, defiland doar blugi, nu si ceva in partea de sus a coprului. Aha, inteleg, se vroia a se arata masculinitatea in plina ei splendoare, cu muschi si cu un corp senzual care sa atraga sexul opus, pe un iaht in largul marii, in briza maritima. Asa o fi? Asa o fi, ca mai bine de atat n-am putut sa-mi explic. Unii “modeli”, dupa cum am observat, nu erau epilati la axila – probabil ca venea la pachet cu imaginea “barbatului macho”, la fel ca si lipsa camasilor si etalarea muschilor pectorali. Slava domnului ca macar nu erau niste slabanogi, cum de obicei sunt modelele!
Dupa show am mai ramas pentru un scurt timp in lobby, inainte sa plec spre casa. Brandurile de frumusete Essie si Maybelline aveau cate un booth in incinta, unde fashionistele prezente la eveniment puteau sa-si faca o manicura la Essie sau un machiaj la Maybelline. Nu m-am oprit nici pentru o manicura, nici pentru machiaj, caci nu puteam sa mai raman prea mult timp; iar in afara de aceasta, aveam deja manicura facuta, dar si machiajul, si nu avea rost sa le iau de la capat.
Mercedes Benz fiind unul din sponsorii Toronto Fashion Week, o masina Mercedez era etalata pe un mic podium din sala.
Si mai era si un bar in incinta unde lumea putea sa stea la o bere sau un pahar de vin intre show-uri, precum si mini studio-uri foto unde puteai sa-ti faci poze in stil “celebrity”.
La acest show a fost prezent si designerul canadian Christopher Bates, creator de moda pentru barbati, care de asemenea si-a prezentat colectia de primavara-vara in cadrul acestei editii a Saptamanii Modei Toronto (show-ul de marti, 23 octombrie, 7pm). Christopher Bates a purtat o tinuta creata de el insusi – costum tuxedo.
Christopher Bates |
Alte poze de la eveniment:
Sursa photo: Victoria West